Op naar Uganda! - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Martijn Diepenhorst - WaarBenJij.nu Op naar Uganda! - Reisverslag uit Rangoon, Myanmar van Martijn Diepenhorst - WaarBenJij.nu

Op naar Uganda!

Door: Martijn Diepenhorst

Blijf op de hoogte en volg Martijn

19 Januari 2018 | Myanmar, Rangoon

Nu nog in een internetcafe in Yangon, Myanmar. Maar over een kleine twee weken reis ik samen met Thot Worldwide opnieuw af naar Oeganda!

Ik heb er onwijs veel zin in en ik zal via deze blog jullie weer op de hoogte houden van wat er daar gebeurd! Ik zal met dezelfde groep werken als vorig jaar (Billa Pa Rwot Thot). En hoogstwaarschijnlijk gaan we een voorstelling maken over huiselijk geweld, met als doel om deze voorstelling in zoveel mogelijk dorpen en scholen te spelen. Maar daarover later meer.

Tot zover en een Lieve groet,
Martijn

ps. De url van deze site suggereert nog dat het een stage is maar dat is niet zo. Ik ben namelijk vorig jaar afgestudeerd.
Pss. Mocht je vragen hebben of willen doneren stuur mij een mail!

  • 20 Januari 2018 - 19:44

    Gert Talens:

    Veel succes Martijn, kijk nu al uit naar je verhalen en avonturen.

    Gert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Myanmar, Rangoon

Martijn

Student - Docent theater - ArtEZ Hogeschool voor de kunsten te Arnhem

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 334
Totaal aantal bezoekers 18580

Voorgaande reizen:

19 Januari 2018 - 19 Januari 2018

Oeganda 2018

22 Januari 2016 - 08 December 2016

Afstudeerstage Thot Worldwide

Landen bezocht: