Een stap dichterbij - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Martijn Diepenhorst - WaarBenJij.nu Een stap dichterbij - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Martijn Diepenhorst - WaarBenJij.nu

Een stap dichterbij

Blijf op de hoogte en volg Martijn

20 December 2016 | Nederland, Arnhem

Lieve lezer,

op deze site kan je op de hoogte blijven van mijn afstudeerstage naar Gulu, Oeganda in samenwerking met Thot Worldwide. Gisteravond om 23:59 precies sloot mijn crowdfundingspagina op 'voordekunst'.nl er is een heel mooi bedrag verzameld dankzij de steun van VEERTIG donateurs. Ik ben enorm blij met dit bedrag en het geeft enorm veel energie om het avontuur aan te gaan! Dank jullie wel lieve lieve donateurs voor jullie donatie en steun!!

Over ongeveer een maand, 22 januari vlieg ik naar Oeganda. Mocht je het leuk vinden om op de hoogte gehouden te worden van mijn stage/reis in Oeganda kan je onderaan klikken op 'Meld je aan voor de mailinglijst' en krijg je een mailtje wanneer ik een nieuw verhaal post.

Mocht je dit lezen en denken ik heb nog niet gedoneerd kan dat nog? Dat kan zeker mail mij: M.Diepenhorst@student.artez.nl en je krijgt uitgelegd hoe nog te doneren!

Voor nu wens ik je een hele fijne kerst en een gelukkig nieuwjaar!

liefs,
Martijn

  • 24 December 2016 - 14:48

    Paul:

    Gefeliciteerd Martijn. Alvast alle goeds voor 2017 en in het bijzonder voor je grote reis.

  • 24 December 2016 - 15:43

    Jeanette Vaillant:

    Wauw veertig donateurs! Ja, ik volg je graag op je reis. En ik wens je veel goeds in dit nieuwe jaar.

  • 24 December 2016 - 15:57

    Gert Talens:

    Martijn
    Veel succes op deze trip. Een belangrijke reis voor jou en de mensen daar. Ik volg je graag.

    Gert

  • 24 December 2016 - 16:07

    Tineke Wassenberg :

    De eerste stap is geslaagd gezet. Succes met de volgende.
    Je weet hoe Afrika als continent ons aan het hart ligt. Heel veel mooie ervaringen en een goede stage gewenst! We volgen je graag. ...
    Maar eerst gezellige feestdagen en een positieve start in 2017 gewenst. Warme groet, Tineke en Jacques.

  • 10 Januari 2017 - 12:20

    Josca:

    Ik kijk er naar uit om je verhalen te lezen. Fijn dat je dit wilt delen.

  • 18 Januari 2017 - 11:39

    Pelikaan In De Sneeuw:

    Zet 'm op vriend!

    x

  • 22 Januari 2017 - 09:44

    Josca :

    Goede reis !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Martijn

Student - Docent theater - ArtEZ Hogeschool voor de kunsten te Arnhem

Actief sinds 20 Dec. 2016
Verslag gelezen: 288
Totaal aantal bezoekers 18578

Voorgaande reizen:

19 Januari 2018 - 19 Januari 2018

Oeganda 2018

22 Januari 2016 - 08 December 2016

Afstudeerstage Thot Worldwide

Landen bezocht: